Moje prace

Moje prace

niedziela, 11 lutego 2018

Luźna interpretacja :)


A nawet dwie luźne interpretacje, ale może po kolei.

Zacznę od Anulkowego BINGO , bo dawno ( niestety ) nie bawiłam się w kartkowanie, a tym razem chcąc wykorzystać nowy wykrojnik, prawie się wpasowałam, ponieważ Szefowa dopuszcza inne układy niż wzdłuż w szerz i na  poprzek, to  u mnie jest tak.














Moja luźna interpretacja to -  listki, perełki i ażur ( w hostii ). To jak Anulka, zaliczone ?
Jeszcze tylko banerek i voila :)




Druga, chyba jeszcze luźniejsza interpretacja, to wyzwanie gościnnej projektantki w SZUFLADZIE.
W tym miesiącu temat jaki nam zaproponowała  Asa_6niebo, to " Hej na krakowskim rynku ".
Moja praca wygląda tak.





Najpierw powstały 2, a później troszkę więcej :)









Jak by to uzasadnić. Jest laj ... konik, kolorek - nie wiedzieć czemu  kojarzy mi się z sukmaną :)  guziczki są kolorowe, niczym cekiny w gorsecie, oczka koników są z koralików,  no i ... przecież  mieszkam pod Krakowem :) Koniki są breloczkami, jakie dzisiaj dostały dzieci na półkolonii w jednej z zabaw,  w rozpoczętych właśnie feriach zimowych w Małopolsce.
Jeszcze tylko banerek i też pędzę do żabki :)






Na koniec dziękuję pięknie za miłe słowa, ale jak wspominałam w poprzednim poście, aniołek nie jest moim pomysłem ( niestety ). Znalazłam go na Pintereście, wklejam zdjęcie. Ja skorzystałam tylko z pomysłu agrafkowej spódniczki i kształtu szkrzydełek. Rodzaj, ilości koralików, sposób montowania są moim luźnym podejściem do tematu i tym, co znalazłam w przepastnych zasobach swoich pudełek :)




Dziękuję za liczne odwiedziny i każde miłe słowo, czytam je z uwagą i delektuję się bardziej,  niż pączusiami w miniony czwartek :)
Pozdrawiam i do zaś :)

36 komentarzy:

  1. Kartka z tych co bardzo lubię - delikatna idealna na taką okazję.
    Koniki świetne!!! Jestem dodatkowo pod wrażeniem ich ilości:)))
    Przesyłam buziaki z zimnej Anglii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem, że nawet napisu nie chciałam dawać, ale wtedy mogłaby to być także karteczka z życzeniami, a niekoniecznie zaproszenie :)
      Koników robiłam 20, więc nie tak dużo, choć jak pomnożymy przez ilości poszczególnych elementów do wycięcia, to już poszło w setki.
      U nas też zimno, luty prawdziwie zimowy. Przytulam :)

      Usuń
  2. Karteczka z tych, które lubię najbardziej. Delikatna, czytelna i bez przesady. Ilość breloczków mnie poraziła, ale dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych. Nie wiem, Bożenko, jak Ty to robisz, ale Twoja doba jest chyba inna niż moja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inna, inna, męczę się dłużej :(
      Reszta odpowiedzi - patrz wyżej :)

      Usuń
    2. Taka ilość koników robi wrażenie,toż to stadnina

      Usuń
    3. Co doby to się zgadzam ma inną albo jakiś rozciągacz posiada - a może wszystkie leniwce są u mnie?

      Usuń
    4. Taki miał być pierwotnie tytuł posta, Założyłam stadninę, jednak w tak zwanym międzyczasie powstało zaproszenie🤗

      Usuń
  3. Cała Stadko koników powstało jak widzę.Pięknie. masz talent do tych szyjątek. karteczka zaś należąca do tych minimalistycznych jest bardzo elegancka i taka być powinna na te okoliczność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Haniu. Tak naprawdę to wycinanie bardziej dało popalić niż szycie.
      Buźka 😁

      Usuń
  4. Bożenko kartka prześlicnza idealna na taka okazję :)
    Ale mnie urzekły rumaki ... po prostu REWELACYJNE! Też chcę na tę półkolonię, coby dostać taki breloczek!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, niech pomyślę, na półkolonię to się już chyba nie załapiesz, bo jutro już koniec, ale konika da się chyba ujeździć ;)

      Usuń
  5. Zacznę od koników,bo są przefajne :) Dzieciaki pewnie bardzo zadowolone z takich fantów.
    Karteczka super - delikatna, nieprzeładowana, idealna.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, aż piszczały z radości :) Dzięki za miłe słowo .
      Też pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Bożenko, Twoje luźne interpretacje są zjawiskowe. Koniki-breloczki pierwsza klasa, a i karteczka zachwycająca! Pozdrawiam zimowo, ale w ciepłym nastroju:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wyznaję zasadę, że mniej, znaczy więcej. To jest jak ze strojem do Komunii, czy takie " panny młode " są piękniejsze od tych idących w albach ?
      Cieplutkie feriowe uściski :)

      Usuń
  7. Podobają mi się te luźne interpretacje. A koniki wyszły uroczo, dużo ich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękne za pochwały. Aż tak dużo nie było, bo tylko 20, ale jak leżą, każdy ma 4 nóżki to wygląda jak dużo więcej;)

      Usuń
  8. No to mi zrobiłaś ogromną niespodziankę tą karteczką a właściwie zaproszeniem.
    Bożenko jest mi bardzo miła, że dołączyłaś do kartkowej zabawy . Mam nadzieję, że nie będzie to jednorazowy występ :-) A karteczka bardzo mi się podoba , stempelek jest rewelacyjny.
    A te koniki są rewelacyjne . Masz świetne pomysły a produkcja hurtowe robi wrażenie. Fajnie jest dostać taki koński breloczek .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie. Zasady jakby dla mnie łaskawsze, to postaram się, chociaż przede mną trudne wyzwanie, o czym na razie cicho sza :) Hostia to nie stempelek, tylko scrapek z wykrojnika, wiesz z jakiego źródła, dotarło w czwartek i jakby w tym celu zamawiane było :)Koniki są na ferie na Ranczo, więc jakby temat nasunął się sam :)
      Buziole :)

      Usuń
  9. Bożenko imponujące jest to stadko koników,prawie cała stadnina!!!Kartka rewelacyjna!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Stopniujesz napięcie...najpierw biała elegancja,
    później jeden konik...drugi konik.... i wpada cały tabun!!!
    Fajne te mustangi <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ilość koników mnie normalnie "powaliła na twarz". Cudne są.
    Karteczka bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bożenko laj...koniki są przecudne! Wszystkie Twoje skojarzenia są prawidłowe:) Jestem zachwycona tym pomysłem. Myślę, że dzieci także się zachwyciły tymi breloczkami.
    Zaproszenie bardzo eleganckie i na tę wielką uroczystość bardzo adekwatne.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. I ha ha, prrr koniku. Ale się Bożenko rozpędziłaś i tyle koników zrobiłaś, są przeurocze :) wiesz, że wczoraj na ten wykrojnik też patrzyłam, ale stwierdziłam że jeszcze się wstrzymam i nie wiem czy teraz nie żałuję :) hi hi

    OdpowiedzUsuń
  14. koniki są urocze:) cieszę się, że zechciałaś wziąć udział w moim wyzwaniu! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bożenko! Zaproszenie na komunię, Jest prześliczne, A koniki jakie słodziaki,A ilość ich jest imponująca - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Bożenko zaproszenie jest piękne,bardzo mi się podoba 🙂
    Koniki urocze bardzo fajny pomysł,dobrze że moje wnuczki tego nie widzą,bo by zaraz było hasło,babciu zrobisz ? Plisss 😂
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Koniki powaliły mnie na kolana. Szkoda, że nie jestem uczestniczką takiej półkolonii ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koniki mnie zachwyciły! Są super!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zaproszenia:) i urocze koniki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna karteczka:) ale super te koniki ;) Powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  21. KOniki zachwycają, są urocze, zas kartecvzka bardzo elegancka i pieknie sie prezentuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. koniki są urocze:) cieszę się, że zechciałaś wziąć udział w moim wyzwaniu! pozdrawiam
    สมัคร D2BET
    Gclub

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.